Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Ο Αδόλφος Χίτλερ για την ανωτερότητα των Ελλήνων

«...Ενημέρωσα εν πρώτους τον von Neumann, υπουργόν των εξωτερικών, περί της αποστολής μου και την επομέμην εγενόμην δεκτός από τον Χίτλερ. Η επί του θέματος συνομιλία μου μετ΄αυτού διήρκεσε επί δύο ολοκλήρους ώρας. Αφού με ήκουσε προσεκτικά, μου απήντησε ότι ηννόει πολύ καλά τους λόγους διά τους οποίους είχαμε επιδιώξει την σύναψιν του Βαλκανικού Συμφώνου, αλλ΄ελυπείτο διότι συνεταιρίσθημεν με τους βαλκανικούς λαούς οι οποίοι είναι κατώτεροι «ημών» των λοιπών Αρίων. Εις σχετικήν παρατήρησίν μου, απήντησεν ότι, δεν αμφισβητεί ότι και οι βαλκανικοί λαοί αποτελούν μέρος των διανοουμένων όντων, όπως οι ίπποι, οι λέοντες, οι κώνωπες και οι αρουραίοι ανήκουν εις την σύνομοταξίαν των ζώων. Ουδείς όμως δύναται ν΄αμφισβητήση ότι ο ίππος ή ο λέων έχει πολύ μεγαλυτέραν αξίαν του κώνωπος ή του αρουραίου. Ούτω και ένας Νοτιοσλάβος ή Εβραίος έχει πολύ μικροτέραν αξίαν ενός Έλληνος ή Γερμανού. Και προσέθεσε:   
-Εάν είχατε μίαν κόρην πιστεύω ότι θα προτιμούσατε να συζευχθή ένα Γερμανό παρά ένα Εβραίον.Εις το σημείον δε τούτο μου ανέπτυξε την θεωρίαν του περί του κατηραμένου εβραϊκού στοιχείου».                                                                                                                                                                                           
Από τις αναμνήσεις του Γ. Πεσμαζόγλου σελ. 60 στο βιβλίο του Δημ. Κούκουνα "Ο Χίτλερ και η Ελλάδα", εκδ. Historia

The Stormtrooper