Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

JOHN COLIN CAMPBELL JORDAN

                                                                                                                                                                     «Τίποτα δεν θα μας σταματήσει. Όσο είμαι ζωντανός θα παλεύω για τα δίκαια του Έθνους και της Φυλής μου. Είμαι πολέμιος των Εβραίων γιατί αγαπώ τη χώρα μου και τους μισώ για όσα της έχουν κάνει. Είμαι περήφανος που είμαι Εθνικοσοσιαλιστής..» 



«Ο Εθνικοσοσιαλισμός επέζησε από τις φλόγες του πολέμου και τη θύελλα της κατασυκοφάντησης του γιατί,όταν ο πόλεμος έκανε ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει και η συκοφαντία ξεπέρασε κάθε όριο, ο Εθνικοσοσιαλισμός παρέμεινε και παραμένει σε τελική ανάλυση συνώνυμος με τη θέληση του ανώτερου ανθρώπου να επιβιώσει, το ένστικτό του για υγεία και δύναμη και την επιθυμία του για ομορφιά στη ζωή. Και όσο αυτή η θέληση, αυτό το ένστικτο κι αυτή η επιθυμία παραμένουν σ'αυτή τη γη, το Πιστεύω του Εθνικοσοσιαλισμού θα παραμένει ακατάλυτο.» 

John Colin Campbell Jordan





Jordan and Françoise Dior 




19 June 1923 - 9 April 2009



The Stormtrooper